最初に選んだクラスや自分の使いたい武器などを鑑みて自分らしいレベリングでキャラ育成を楽しむ事ができる! 筆者は当初「この手のゲームはステータスが尖ってる方が強い!」という考えの元「筋力」と「エナジー」に極振りして「エナジーモード」で攻撃しまくる育成をしていた。ただ見事に他のステータスが足りずに装備できる防具がなくなっていき、中盤で一撃も攻撃を貰えないような場面が多々発生した。なので、ちゃんと装備品の事を考えながらレベリングした方が良いかもしれない……
Dolmen(C)Massive Work Studio. Massive Work Studio and Dolmen are registered trademarks of Santa Rita Studio LTDA. All rights reserved. Dolmen uses the Unreal Engine. Unreal is a trademark or registered trademark of Epic Games, Inc. in the United States of America and elsewhere. Unreal Engine, Copyright 1998 - 2022, Epic Games, Inc. All rights reserved. Developed by Massive Work Studio. Published 2022 by Prime Matter. Prime Matter is a division of Koch Media GmbH, Gewerbegebiet 1, 6604 Höfen, Austria. Prime Matter and its respective logos are trademarks of Koch Media GmbH. All other trademarks, logos and copyrights are property of their respective owners. All rights reserved.